انواع سرندهای صنعتی

سرند صنعتی | دستگاه سنگ شکن صنعتی | بچینگ | تجهیزات ساختمانی

کاربرد انواع سرند صنعتی در شرکت کیان بچینگ


دستگاه سرند یا الک صنعتی دستگاهی است که از آن برای غربال کردن یک محصول استفاده می شود. غربال کردن یعنی ذرات درشت محصول از ذرات ریز آن جدا شود تا محصولی یکدست داشته باشیم. از جمله کاربردهایی که سرند های صنعتی دارند در صنعت ساختمان سازی به جهت بیختن و جدا کردن ذرات خاک، شن، ماسه و… است. کاربردهای دیگری نیز هم دارند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. دستگاه های سرند یا الک صنعتی دارای انواع مختلفی از لحاظ ساختار و کاربرد هستند که در زیر شرح خواهیم داد. برای خرید انواع دستگاه بچینگ ، تابلو برق و یا سنگ شکن  ما را در کیان بچینگ ، شرکت خدمات تجهیزات ساختمانی همراهی کنید.

کاربرد انواع سرند صنعتی

همانطور که در بالا گفتیم دستگاه‌های سرند صنعتی بسیار کاربردی بوده وعلاوه بر صنایع ساختمان سازی، در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی،دارویی و یا صنعتی مانند خاک، حبوبات و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه از دسته ابزارآلاتی است که به کمک لرزش کار می‌کند. لرزش این دستگاه به کمک موتور ویبره ایجاد می‌شود. این دستگاه عموما از جنس استیل، آهن و یا نیمه استیل طراحی و تولید شده است.

در ادامه به بررسی برخی از کاربردهای این دستگاه می پردازیم:

دستگاه سرند خاک و ماسه

یکی از پراستفاده ترین و بزرگترین دستگاه های سرند صنعتی، مربوط به صنعت ساختمان سازی می باشد. از این دستگاه برای جدا کردن مصالحی مثل شن و ماسه، جدا کردن ضایعاتی مثل شاخه و برگ و… استفاده می شود.

دستگاه سرند حبوبات

یکی دیگر از کاربردهای مهم سرند های صنعتی، الک کردن حبوبات است. از این دستگاه در کارخانه های تولیدی حبوبات برای جدا کردن دانه های ریز و درشت حبوبات استفاده می شود. این کار باعث افزایش کیفیت محصول و در نتیجه افزایش فروش می شود. به عنوان مثال در کارخانه های تولیدی زیتون، با استفاده از این دستگاه زیتون های درشت و ریز از یکدیگر جدا می شوند.

دستگاه سرند کارخانه کاغذسازی

از دیگر کاربردهای دستگاه سرند صنعتی، استفاده در کارخانه های کارتن سازی و کاغذ است که برای جدا کردن چسب و نایلون از خمیر کاغذی استفاده می شوند.

انواع سرند‌صنعتی

سرند های صنعتی را از جنس فولاد مستحکم می سازند. این نوع سرندها دارای توری هایی با طول و عرض های متفاوت هستند که هر کدام کاربردهای گوناگونی دارند. در ادامه به معرفی انواع سرند صنعتی و ویژگی های آن ها آشنا خواهیم شد. انواع سرند صنعتی عبارت اند از:

سرندارتعاشی یا ویبره ای

سرند‌ارتعاشی یا ویبره ای دارای ساختمان محکم و مقاومی هستند که از آن برای جدا سازی مواد از ۳۵۰ میلی متر تا ۵۰۰ میکرون استفاده می شود. این نوع از دستگاه های سرند صنعتی دارای قابلیت نصب و تعویض سریع و آسان توری با استفاده از کرپی هستند.

سرند‌گریزلی

سرندهای گریزلی را از جنس فولاد ضد سایش می سازند تا در برابر ساییده شدن مقاوم باشد. این نوع سرند صنعتی دارای شبکه هایی با سطح مقطع ذوزنقه و برای الک کردن دانه های درشت تر کاربرد دارند.

سرندشاتونی

سرند‌شاتونی یا سرند‌رفت و برگشتی از لحاظ عملکرد شبیه به الک های دستی هستند؛ به این صورت که با حرکت های رفت وبرگشتی، باعث جدا سازی مصالح می شوند. این نوع سرند معمولا برای کارخانه های کوچک و یا متوسط مورد استفاده قرار می گیرید.

شرکت کیان بچینگ

گروه صنعتی کیان تولید کننده تاسیسات شن و ماسه ، سنگ شکن و ماشین آلات ساختمانی با بیش از ۱۰ سال سابقه در ساخت و خدمات ماشین آلات ساخت بتن ، خدمات تجهیزات معدن، اسکرو انتقال، میکسر، نوار نقاله و تاسیسات شن و ماسه، تابلو برق مجوعه تاسیسات و ماشین آلات مربوطه آماده ارائه تمامی خدمات در این حوزه می‌باشد.

برای خرید انواع دستگاه بچینگ ، سنگ شکن و دریافت خدمات تجهیزات ساختمانی ، با کارشناسان ما با  تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *