آشنایی با دستگاه سنگ شکن صنعتی

گروه صنعتی کیان سازنده انواع دستگاه سنگ شکن معادن شن و ماسه و فراوری میباشد.

سازنده انواع سنگ شکن و تاسیسات فراوری معدن


دستگاه هایی که در فراوری مواد معدنی، برای خرد کردن مواد اولیه استخراج شده از معدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه های سنگ شکن صنعتی می باشد. سنگ شکن ها مواد اولیه استخراج شده از معدن را خرد می کنند تا به ابعاد دلخواه مورد نیاز مهندسین سازه برسند. در این مقاله با ویژگی ها و کاربردهای دستگاه سنگ شکن ساختمان آشنا خواهیم شد. برای خرید انواع دستگاه بچینگ پلانت ، بلوک زنی و یا سنگ شکن  صنعتی ما را در شرکت خدمات تجهیزات ساختمانی کیان بچینگ در کرج همراهی کنید.

کاربرد دستگاه سنگ شکن صنعتی و انواع آن

سری دستگاه های سنگ شکن فکی، قادر به سنگ شکنی ضریب۴_۶ می باشند. اما شکل محصولات نهایی یکسان است. این دستگاه کاربرد زیادی در خرد کردن موادی با شکنندگی زیاد و متوسط، سنگ های نرم و سنگ های معدنی همچون خاکستر، مصالح ساختمانی، سنگ مرمر و …. دارد. نیروی مقاومت فشار این دستگاه ساختمانی زیر mpa 200 می باشد که برای خرد کردن در مرحله اول مناسب است. دستگاه سنگ شکن صنعتی فکی بطور معمول در صنایع متالوژی، شیمیایی، معدن، ساخت و ساز، ساخت جاده و راه آهن مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دستگاه سنگ‌شکن‌صنعتی

سنگ شکن‌ ها، عملیات خرد کردن مواد اولیه را از از معدن تا به‌ دست آوردن ابعاد مناسب برای ورود به آسیابهای مواد خام را انجام می‌دهند: انواع سنگ شکن به شرح زیر می باشد:

الف:دستگاه سنگ شکن سیار (MOBILE CRUSHER)
ب:سنگ شکن های ثابت(STATIONARY CRUSHER)
سنگ شکن فکی، مخروطی، ضربه ای، چکشی و استوانه ای که نوع کاربرد هریک بستگی به جنس مواد دارد. سنگ شکن های ثابت در ابتدای خط تولید قرار دارند. مواد اولیه به وسیله کامیون در داخل سیلو فیدر این سنگ شکن ها تخلیه می شوند و پس از خرد شدن به وسیله نوار نقاله راهی محل دپو می شوند. در ادامه به هر یک انواع دستگاه سنگ شکن ساختمان خواهیم پرداخت.

در نظر داشته باشید که برای خرید انواع دستگاه سنگ شکن صنعتی و بچینگ پلانت به شرکت خدمات ساختمانی کیان بچینگ مراجعه کنید.

دستگاه سنگ شکن صنعتی | خرید تجهیزات ساختمانی و بچینگ پلانت در شهریار

دستگاه سنگ‌شکن فکی

ددستگاه سنگ شکن صنعتی فکی از یک فک ثابت و یک فک متحرک تشکیل شده است. حرکت فک متحرک از بوسیله یک شافت، خارج از مرکز که توسط تسمه و پولی به موتور متصل است تامین می‌شود. با حرکت فک، مواد تحت تاثیر نیروی فشاری ( و گاهی ضربه‌ ای یا برشی) قرار می‌گیرند و خرد می‌شوند. فاصله بین دو فک در قسمت فوقانی را دهانه و فاصله بین دو فک در قسمت تحتانی دستگاه را گلوگاه می‌گویند. ضمن اینکه سنگ شکن های فکی خود چندین نوع هستند:

  • سنگ شکن فکی سنگ شکن فکی تک بازویی (single toggle)
  • سنگ شکن فکی دو بازویی (double toggle)
  • سنگ شکن چرخشی Gyratory Crusher

دستگاه سنگ شکن صنعتی چرخشی معمولا از دو مخروط ناقص تشکیل شده است، که مخروط خارجی بدنه ثابت و مخروط میانی هسته مرکزی این سنگ‌شکن را تشکیل می‌دهند. در حقیقت در هر حالت مشابه، سنگ‌ شکن فکی عمل می‌نماید. هسته مرکزی حرکت چرخشی دارد و در هر لحظه در یک طرف بین هسته مرکزی و بدنه عمل خردایش انجام می‌گیرد. و در همان ثانیه و در طرف دیگر بین هسته و بدنه فاصله قابل توجهی وجود دارد و مواد به تدریج وارد این قسمت می‌شوند.

شرکت کیان بچینگ

گروه صنعتی کیان تولید کننده تاسیسات شن و ماسه ، دستگاه سنگ شکن صنعتی ، میکسر صنعتی و ماشین آلات ساختمانی با بیش از ۱۰ سال سابقه در ساخت و خدمات ماشین آلات ساخت بتن ، خدمات تجهیزات معدن، اسکرو انتقال، میکسر، نوار نقاله، بچینگ پلانت و تاسیسات شن و ماسه، تابلو برق مجوعه تاسیسات و ماشین آلات مربوطه آماده ارائه تمامی خدمات در این حوزه می‌باشد.

برای خرید انواع بچینگ پلانت ، دستگاه سنگ شکن صنعتی و دریافت خدمات تجهیزات ساختمانی در کرج با کارشناسان ما در شرکت کیان بچینگ تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *